BemutatkozásHírekEseménynaptárGalériaTermelõkTermékekMéhész EgyesületKapcsolat
  HĂ­rekLegfrissebbJelen hĂłnapĂ–sszesKeresĂ©s a hĂ­rekben
Azok a hĂ­rek jelennek meg a listában, melyek szövegĂ©ben szerepel az itt felsorolt összes szĂł!Belépés
Felh. név:Jelszó:
Ha még nincs felhasználó neve és jelszava, ide kattintva gyorsan készíthet egyet!
  Sikeresen zajlott a „TĂ©rsĂ©gi marketingstratĂ©gia, egysĂ©ges arculati Ă©s vĂ©djegyprogram kidolgozása Ă©s nĂ©pszerűsĂ­tĂ©se DĂ©l-Zalában”
Kérdőívek és személyes interjúk alapján térképezték fel a Dél-zalai termék-előállítókat, kézműves mestereket, hogy olyan értékeket mutassanak be, amelyek képviselhetik a térséget. Marketingstratégiát dolgoztak ki, amelyben a termékekkel és az előállítókkal kapcsolatos kritériumrendszert fogalmaztak meg. Ennek célja az volt, hogy helyi alapanyagokból előállított termékeket válasszanak ki a térségben. Dél-Zala népszerűsítésével kapcsolatban termelők, turisztikai és marketing szakemberek részvételével műhelytalálkozókat, megbeszéléseket tartottak. A közösen kidolgozott kritériumrendszer alapjául szolgált annak a védjegyprogramnak, amely a már működő védjegyrendszerek jogi és működési tapasztalatait használta fel. A védjegyrendszer kitér a védjegyoltalom megszerzési módjára, jogi hátterére, a bejegyzés módjára. Azokról az előnyökről szól, amelyek a védjegyoltalom alatt álló zalai termék-előállítók és a térség termékeiből vásárlók számára is biztosítékot nyújt. A pályázatban katalógus is készült, 500 példányban, amely bemutatja azokat a Dél-zalai kézműveseket, helyi termékkészítőket, akik termékeik egyediségével, helyi kötődésével tudják leghitelesebben népszerűsíteni a vidék értékeit.
A pályázattal a kedvezmĂ©nyezett „Cseszt RegĂ©lĹ‘” TĂ©rsĂ©gfejlesztĂ©si KözhasznĂş Nonprofit Kft, a vidĂ©ki Ă©let fejlesztĂ©sĂ©hez, a DĂ©l-zalai tĂ©rsĂ©g kulturális, szellemi öröksĂ©gĂ©nek megĹ‘rzĂ©sĂ©hez járult hozzá.
2012-04-27 10:12:20Vissza >>>