Wir über unsNachrichtenVeranstalltungangeboteGalerieHandwerkerProdukteImkervereinKontakt
  NachrichtenAktuellesDiese MonateAlleSuchen in den Nachrichten
In dieser Liste treten jene Nachrichten auf, die in seinem Text die alle aufgeführten Wörter begegnen.Eintritt
B.name:Passwort:
Wenn Sie sich noch regiestriert haben, Sie können es hier tun.
  Sikeresen zajlott a „Térségi marketingstratégia, egységes arculati és védjegyprogram kidolgozása és népszerűsítése Dél-Zalában”
Kérdőívek és személyes interjúk alapján térképezték fel a Dél-zalai termék-előállítókat, kézműves mestereket, hogy olyan értékeket mutassanak be, amelyek képviselhetik a térséget. Marketingstratégiát dolgoztak ki, amelyben a termékekkel és az előállítókkal kapcsolatos kritériumrendszert fogalmaztak meg. Ennek célja az volt, hogy helyi alapanyagokból előállított termékeket válasszanak ki a térségben. Dél-Zala népszerűsítésével kapcsolatban termelők, turisztikai és marketing szakemberek részvételével műhelytalálkozókat, megbeszéléseket tartottak. A közösen kidolgozott kritériumrendszer alapjául szolgált annak a védjegyprogramnak, amely a már működő védjegyrendszerek jogi és működési tapasztalatait használta fel. A védjegyrendszer kitér a védjegyoltalom megszerzési módjára, jogi hátterére, a bejegyzés módjára. Azokról az előnyökről szól, amelyek a védjegyoltalom alatt álló zalai termék-előállítók és a térség termékeiből vásárlók számára is biztosítékot nyújt. A pályázatban katalógus is készült, 500 példányban, amely bemutatja azokat a Dél-zalai kézműveseket, helyi termékkészítőket, akik termékeik egyediségével, helyi kötődésével tudják leghitelesebben népszerűsíteni a vidék értékeit.
A pályázattal a kedvezményezett „Cseszt Regélő” Térségfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft, a vidéki élet fejlesztéséhez, a Dél-zalai térség kulturális, szellemi örökségének megőrzéséhez járult hozzá.
2012-04-27 10:12:20Vissza >>>